Postovnezdarma.cz - informace

Stránky postovnezdarma.cz opravdu nabízejí poštovné VŽDY zdarma. Ptáte se proč? Odpověď je jednoduchá. Eshop dodává zboží přímo od výrobce, takže když si objednáte více zboží, může se stát, že vám vaše objednané výrobky přijdou po částech. Není žádné tajemství, že skoro vše je vyráběno v Číně, Taiwanu apod. a toto zboží si obchodnící nechávají posílat na svůj sklad, kde to poté prodávají buď zákazníkovi nebo dalším obchodníkům, kteří to dále přeprodávají atd. Toto je prostě ekonomický řetěz.

A právě tento eshop to zjednodušil a výrobek který objednáte jde právě hned k vám od výrobce. Chápete ten rozdíl? Právě proto, že jde výrobek od výrobce přímo hned k vám, tak se cena nijak nezvyšuje a eshop si může dovolit vám onen výrobek nechat zaslat zdarma. Jediným mínusem je čekací doba. Přeci jen výrobky z dalekých zemí k nám do České republiky putují dlouho (bývá to 15 až 35 dnů zasílá se přes Českou poštu). Ale pozor, eshop má na stránkách sekci SKLADOVKY a tyto výrobky vám eshop pošle do dvou pracovních dnů a poštovné máte opět ZDARMA.

To by bylo asi vše pro krátké představení eshopu, teď se podíváme více do detailu, jako třeba jak je to s reklamací, možnosti plateb atd.

Jak je to s reklamací? 

O reklamaci se postará daný e-shop u kterého nakupujete. Podrobněji to píšou sami oni zde, ale ve zkratce na stránkách eshopu je kategorie reklamace a tam vyplníte informace jako je jméno, číslo objednávky apod. a váš popis proč reklamujete a odešlete. O reklamaci se postarají velice rychle a pokud jde o vadný výrobek, tak ho ani nikam nemusíte posílat a eshop zařídí aby vám od výrobce bylo posláno zboží nové. Ale vše je individuální, takže o přesném výsledku reklamace vás bude informovat daný eshop nikoliv náš web.

Jak mohu platit za svou objednávku?

To vám eshop popisuje zde, ale ve zkratce platby probíhají převodem na bankovní účet nebo poštovní poukázkou typu A. 

Zasílají i na Slovensko?

Ano, zboží zasílají i na Slovensko. Doba dodání skladovek činí 3 dny na rozdíl od 2 po ČR.

Kdy dorazí objednávka?

Citace z eshopu nebo kliněte zde: Skladovky doručujeme do 2 dnů po ČR a do 3 dnů po SR od odeslání, ostatní sortiment doručují zahraniční dodavatelé ve lhůtě 15-35 dnů od odeslání. V den odeslání jednotlivých produktů z Vaší objednávky Vám zasíláme informační emaily. Zboží z Vaší objednávky může být expedováno z více skladů. Proto může být doručeno postupně ve více zásilkách. Zásilka Vám může dorazit do schránky nebo na poštu. Bohužel ne vždy dorazí do schránky oznámení o uložení zásilky na poště, kde již může zásilka čekat na vyzvednutí. Pokud jste si objednal/a zboží od zahraničního dodavatele a zásilka nedorazila do 15-35 dnů od emailem avizovaného odeslání, doporučujeme se zastavit na pobočce Vaší pošty, aby se zásilka nevrátila odesílateli z důvodu nevyzvednutí. Kontaktujte nás až v případě, když uplyne celá dodací lhůta.

Přišla pouze část objednávky, co s tím?

Citace z eshopu nebo klikněte zde: Zboží z Vaší objednávky může být expedováno z více skladů. Proto může být doručeno postupně ve více zásilkách. Pokud Vám tedy dorazila zatím jen část zboží, bez obav vyčkejte doručení zbylé části objednávky. Kontaktujte nás až v případě, když uplyne celá dodací lhůta. Průběh odeslání jednotlivých položek s odhadovaným datem doručení ze své objednávky můžete po přihlášení sledovat zde: https://postovnezdarma.cz/crma/track/index/

Jak zrušit svou objednávku?

Citace eshopu nebo klikněte zde: V případě, že chcete zrušit nebo pozměnit Vaši objednávku, vytvořte prosím tiket spolu s číslem objednávky a my ji zrušíme, případně upravíme. Zaplacené objednávky zrušit nelze.

Doba dodání uplynula a zboží nedorazilo, jak postupovat?

Citace eshopu nebo kliněte zde: Nejprve si prosím ověřte, že dodací lhůta 15-35 dní(u skladovek do ČR 2 dny, do SR 3 dny) uplynula ode dne odeslání zboží dodavatelem, nikoli ode dne vytvoření objednávky. O dni odeslání zboží Vás informujeme vždy emailem. Vzhledem k tomu, že zboží z Vaší objednávky může být expedováno z více skladů, může být doručeno postupně ve více zásilkách. A každá zásilka tedy může a v praxi mívá rozdílné datum odeslání. Zásilka Vám může dorazit do schránky nebo na poštu. Bohužel ne vždy dorazí do schránky oznámení o uložení zásilky na poště, kde již může zásilka čekat na vyzvednutí. V tomto případě se prosím co nejdříve zastavte na pobočce Vaší pošty, zda tam zásilka není uložena, a aby se nevrátila z důvodu nevyzvednutí. Pokud doba dodání uplynula a zásilka Vám nedorazila a není ani na poště, zadejte reklamaci dodání podle návodu zde: https://postovnezdarma.cz/reklamace , zašleme Vám zboží znovu nebo vrátíme peníze podle Vaší volby.

Pomáháme nakupovat bez poštovného
Vytvořeno službou Webnode Cookies
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky
Používáme cookies, abychom zajistili správné fungování a bezpečnost našich stránek. Tím vám můžeme zajistit tu nejlepší zkušenost při jejich návštěvě.

Pokročilá nastavení

Zde můžete upravit své preference ohledně cookies. Následující kategorie můžete povolit či zakázat a svůj výběr uložit.